ÁSZF
ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK
Érvényesség kezdete: 2024. 06. 01.
1. Szolgáltató adatai
DS Wash Mosoda Kft.
Székhely: 1089 Budapest, Bíró Lajos u. 64.
Telephely / DS Fresh szalon 1089 Budapest,
Bíró Lajos u. 64.
Központi email cím: info@dsfresh.hu
A központi email címre érkező levelek
munkaidőben 24-48 órán belül kerülnek megválaszolásra. A hétvégén vagy
ünnepnapon beérkező levelek megválaszolása a hétvégét vagy ünnepnapot követő
24-48 órán belül kerülnek megválaszolásra
Telefonos ügyfélszolgálat elérhetősége: https://dsfresh.hu/hu/
oldalon feltüntetettek szerint.
Szolgáltató internetes oldalának
elérhetősége: https://dsfresh.hu/hu/
Általános Szerződési Feltételek elérhető:
Szolgáltató internetes oldalán
2. Általános szabályok, szerződő fél,
szerződés hatálya
A DS Wash Mosoda Kft. mint Szolgáltató
felhasználói, illetve valamennyi igénybe vevő részére (Felhasználó vagy
Megrendelő) a jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban: ÁSZF)
tartalmazzák a DS Fresh telephelyeken, illetve dsfresh.hu felületen keresztül
igénybe vehető szolgáltatásokra vonatkozó alapvető jogokat és
kötelezettségeket, különböző textilipari termékek tisztítása tekintetében.
Jelen Általános Szerződési Feltételek
elfogadásával a felhasználó és a DS Wash Mosoda Kft. között írásbeli szerződés
jön létre, mely jogviszonyt mindkét fél kölcsönösen elismeri. Az ügyfél az
aláírt szerződést előzetesen megismerte, magára nézve azt kötelező érvényűnek
tekinti. A szerződés mindenkori elérhetőségét a felhasználó számára a
szolgáltató biztosítani köteles.
Speciális, egyedi feltételek nem képezik
részét a közölt Általános Szerződési Feltételeknek, de nem zárják ki a külön
megállapodások megkötését céges felhasználókkal, az üzlet típusának megfelelő
kondíciókkal.
3. Honlap használatának általános
feltételei
A felhasználó a honlapot kizárólag saját
kockázatára használhatja.
A honlap teljes egésze (szövegek, képek,
grafikai elemek, stb.) szerzői jogvédelem alá esik, így kereskedelmi célokra
másolni, módosítani, terjeszteni tilos!
Az alábbiak figyelembe vétele és annak
betartása érvényesül:
- a tevékenység megkezdésének és
folytatásának általános szabályairól szóló 2009. évi LXXVI. törvény,
- a fogyasztóvédelemről szóló többször
módosított 1997. évi CLV törvény,
- a tisztességtelen kereskedelmi
gyakorlatok tilalmáról szóló 2008. évi XLVII. törvény, és
- a 2013. évi V. törvény (Ptk.).
4. Elérhető szolgáltatások
A DS Wash Mosoda Kft az általa működtetett DS Fresh hálózat egységeiben mosás, szárítás, nedvestisztítás, vasalás és ózonos tisztítás szolgáltatásokat nyújt saját szakemberei által.
A tisztítás az érvényes hazai eljárások alapján történik, az ún. nedvestisztítás technológiával. Ennél a módszernél nincs szervesoldószer használat, speciális berendezésen minimális mechanikai megmunkálással, egyedi mosószerek alkalmazásával vizes közegben történik a szennyeződés eltávolítás. A befejező műveletek végrehajtása a konfekcionált felsőruházatoknál kézi vasalással és / vagy formára kikészítő berendezéseken történik, nem konfekcionált termékeknél szárítás és igény szerint gépi vasalással történik.
Bizonytalan
esetekben a célszerű kezelési mód alkalmazása szakemberünk megítélésére bízott.
Pl. olyan esetekben, amikor a termékgyártó/forgalmazó a termékbe bevarrt címkén
a nedves tisztítás technológiával kapcsolatban nem tér ki az eljárás
alkalmazhatóságára, vagy éppen tilalmára, illetve amennyiben a bevarrt címke
nem tartalmaz az anyagra vagy kezelésére vonatkozó előírásokat, úgy szakmai
tapasztalatok alapján döntünk. Megrendelő a szolgáltatás igénybevételével
tudomásul veszi, hogy az alkalmazott tisztítási eljárás esetenként eltérhet a
gyártó által bevarrt címkén jelzett eljárástól, azt a Szolgáltató a Megrendelő
felelősségére és beleegyezésével alkalmazza az eljárást.
A szolgáltatásokat a felhasználók online a https://dsfresh.hu/ honlapon keresztül, vagy
személyesen egy DS Fresh szalonban vehetik igénybe.
5. Honlapon történő vásárlás folyamata
A honlap bemutatja a háztól-házig szolgáltatás folyamatát és online megrendelési lehetőséget biztosít a Felhasználók számára. A honlapon a felhasználó menüpontok segítségével böngészhet. A honlapon kiválasztott tisztítást tételenként vagy csomag-ajánlatokban rendelheti meg. A csomagok tartalma, méret- és minőségi korlátozásai, kapcsolódó elvégzett szolgáltatások, illetve vállalási határidők és egyéb feltételek megadásra kerülnek.
Szolgáltatások kiválasztása:
A választott csomagot vagy tisztítandó tételt, extra szolgáltatást a felhasználó
kosárba helyezéssel megvásárolhatja. A mindennapos / gyakori használat esetén a regisztrált vásárló egyenlegének feltöltésével kedvezményesen vásárolhat, honlapon feltüntetettek
szerint.
A választott csomag választógomb
segítségével kosárba tehető, a kosárban a termék mellett a szükséges darabszám
beállítható.
A felhasználó a kosár tartalmát a Kosár
menüpont segítségével ellenőrizheti, mennyiségeket módosíthatja, tételt
törölhet.
A Megrendelem gombra kattintva a Felhasználó folytathatja a vásárlási folyamatot.
Futár rendelés
A Megrendelés véglegesítéséhez a Felhasználó meg kell adja a tiszta-szennyes átadás-átvétel helyét és idejét.
A szállítási idősávokat a rendszer által felkínált módon teheti meg, a vállalási határidők figyelembevételével. Szállítási címből a felhasználó többet is rögzíthet, adott rendeléshez a címet listából választhatja.
A Szolgáltató fenntartja magának a jogot a
szállítási idősávok előzetes meghatározására.
Megrendelés véglegesítése
A kiválasztott tisztítandó tételek alapján a rendszer a rendelés értékét összesíti. Amennyiben a minimális szállítási értéket a rendelés elérte, úgy szállítási költség nem kerül felszámításra. Minimális rendelési érték alatt a fizetendő szállítási díjat a rendszer automatikusan felszámítja.
A Felhasználó kupont a kuponkód megadásával beválthat. A kedvezményt a rendszer automatikusan számítja.
A Felhasználó rendelkezésre álló egyenlege a fizetésből automatikusan levonásra kerül. Az egyenlegen felül a rendelés leadásával fizetendő összeget a rendszer automatikusan megjeleníti.
Felhasználó a megrendeléssel tudomásul veszi, hogy fizetési kötelezettsége keletkezik.
Visszaigazolás
Felhasználó a megrendelés elküldését követően e-mail-ben kap visszaigazolást. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a Szolgáltatóhoz, illetve az Felhasználóhoz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. Szolgáltató kizárja a visszaigazolási felelősségét, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert Felhasználó rossz e-mail címet adott meg regisztrációja során, vagy a fiókjához tartozó tárhely telítettsége miatt nem tud üzenetet fogadni. Felhasználó tudomásul veszi, hogy ezen visszaigazolás csupán automata visszaigazolás.
A Felhasználónak lehetősége van a rendelés előtt és azt követően is regisztrációra. Regisztrálni email címmel vagy Facebook fiókkal lehet, név, cím, elérhetőség és jelszó megadásával.
Regisztrált felhasználók megrendelések történeti adatait is elérhetik, profiljukhoz kapcsolódóan jelszót, számlázási adatokat, szállítási címeket adhatnak meg és tarthatnak karban, illetve láthatják egyenlegüket.
6. Helyszínen nyújtott szolgáltatások megrendelésének
folyamata
Felhasználó terméket tisztításra telephelyen személyesen nyitvatartási időben tud leadni, majd személyesen az elkészült terméket átvenni. Amennyiben kilós szolgáltatást kíván Felhasználó igénybe venni, de nincs lehetősége a leadandó textilt fizetés előtt lemérni, így személyes megrendelés esetén lehetőség van a telephelyen történő átvételre, súly mérésre is.
Csak személyes leadással lehetséges készpénzes fizetés, esküvői ruha tisztítása, szőnyeg átvétele illetve 100.000 forint egyedi értéket meghaladó értékű ruházat leadására.
7. Árak, fizetési módok
A tisztítási módok (textiltermék speciális
nedves tisztítása és befejező műveletei, ill. a mosás és kapcsolódó műveletei)
bruttó egységárait a telephelyen kifüggesztett tételes árlista tartalmazza. Az
online közzétett háztól-házig szolgáltatásokra vonatkozó bruttó árlistát a
honlap tartalmazza. A Szolgáltató fenntartja magának a jogot az árlista
felülvizsgálatára és módosítására.
A Megrendelő az alábbiakat vállalja:
- A fogyasztó a díjat előre, tisztítás
elvállalásával egyidejűleg fizeti, amelyről számlát kap. Személyes átadás
esetén a pénztártól való távozást követően nincs mód számla kiállítás
módosítására.
- Online rendelés esetén minden esetben
áfás számlát kap regisztrált email címére.
- Ez a szerződéses feltétel eltér a Polgári
Törvénykönyv azon rendelkezésétől, miszerint a vállalkozói díj a szerződés
teljesítésekor esedékes, így a fogyasztó egyetértése előzetesen szükséges.
Amennyiben a fenti szerződéses feltétellel egyetért, a Megrendelő lemond a
szerződésszegés esetén őt megillető visszatartási jogról. A Megrendelő egyet
nem értése esetén Szolgáltatónak jogában áll a megrendelést visszautasítani,
tekintettel arra, hogy a másik szerződő felet társaságunk is szabadon
választhatja meg.
Fizetési módok:
A https://dsfresh.hu/ honlapon
leadott rendeléseket online szükséges kiegyenlíteni.
Az online bankkártyás fizetések a Barion
rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem
jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank
felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.
A DS Fresh telephelyen leadott termékek
esetén a szolgáltatási díj megfizetése történhet a helyszínen készpénzben,
bankkártyás fizetéssel, illetve a Felhasználó a megrendelt termékek
ellenértékét a visszaigazoló e-mailben található link segítségével online
kiegyenlítéssel.
POS Terminált és helyszíni bankkártyás fizetést a MyPOS biztosítja.
A webshop online fizetést a Barion Zrt. szolgáltató
biztosítja.
A futárnál sem készpénzes, sem bankkártyás fizetés nem lehetséges, online rendelés és rendelés kiegészítés esetén a díjat online, elektronikusan szükséges kiegyenlíteni.
8. Számlaadás
Az egyenleg feltöltést és fizetési kötelezettséggel járó megrendelést követően felhasználó részére
automatikusan e-számla kerül kiállításra. A számlázó szolgáltató: Számlázz.hu
Cég: KBOSS.hu Kft.
Honlap: https//www.szamlazz.hu
Email: info@szamlazz.hu
Az e-számlát a felhasználó a regisztráció során megadott e-mail címére kapja meg.
9. Termékek átvétele tisztításra
Terméket tisztításra telephelyen személyesen
nyitvatartási időben vagy online a www.dsfresh.hu oldalon lehet leadni.
A telephelyen tisztításra személyesen
leadott textiltermékről a Szolgáltató tételesen részletezett vállalási jegyet
állít ki.
Az online leadott rendelések átvételét a futár a rendelés szerinti napon, idősávban és helyszínen kísérli meg.
Amennyiben a felhasználó a rendelés szerinti idősávban nem elérhető és a
szállítás a megrendelő hibájából nem valósul meg, úgy az ismételt kiszállítás
díjköteles.
A futár a tisztításra leadott terméket a
megrendelő által összekészített zsákban veszi át, majd azt belehelyezi a DS
Fresh logóval ellátott saját zsákba. Ezáltal ellenőrzi a maximális méret és
súlyhatárok betartását. Amennyiben a felhasználó a megrendelthez képest több vagy
méretben nem megfelelő mennyiségű ruhát kíván leadni, úgy a Szolgáltató
megtagadhatja az átvételét az előzetes rendelés hiányában. Pótlólagos rendelést
a felhasználó a Futár jelenlétében is leadhat.
A felhasználó vállalja, hogy nem helyez
következő termékeket a zsákba:
- nem- mosható vagy tisztítható termékek (kivéve
csak ózonos fertőtlenítésre szánt tételek)
- erősen szennyezett tételeket (pl. olajos, emberi vagy állati fekáliával szennyezett tételek, más káros anyaggal vagy vegyszerrel szennyezett tételek)
- 100.000 forint egyedi értéket meghaladó tételt
Felhasználó felelős minden olyan kárért,
amely a ruha között hagyott bármilyen tárgyhoz köthető (például de nem
korlátozva: toll, szúró- vagy vágó eszközök, papír zsebkendő, fémtárgyak) és így kárt okoz a felhasználó vagy más
szolgáltatást igénybe vevő felhasználó ruhadarabjaiban, illetve a DS Wash
Mosoda Kft tulajdonában álló gépekben és berendezésben. A DS Wash Mosoda Kft.
nem felelős és nem fizet kártérítést abban az esetben, ha a felhasználó a
tisztításra átadandó zsákot felügyelet nélkül hagyja a futár érkezéséig.
A futár a leadott zsákokat a mosodába
szállítja, a ruhadarabok átvétele a tisztító telephelyén történik. A
tisztításra beadott termékek állapotfelvételét - utólag is hozzáférhető -
videófelvétellel rögzítjük. Rendellenesség felmerülésekor elektronikus vagy
telefonos úton értesítjük a Megrendelőt a munkába vétel előtt, belegyezését,
vagy elutasítási szándékát kikérve.
Amennyiben az online megrendelt
szolgáltatástartalom és a leadott ruhadarabok nem egyeznek, úgy a tisztítás
elvégzését a szolgáltató felfüggesztheti. A probléma felmerülésekor
elektronikus vagy telefonos úton értesítjük a Megrendelőt munkába vétel előtt.
A javasolt eljárás és esetleges csomagár különbözet jóváhagyása esetén arról a
Megrendelő részére jóváhagyást küldünk, amelyet a dsfresh.hu honlapon belépve
a saját kosarába jóváhagyhat, online kiegyenlíthet. A tisztítás csak ezt
követően kezdődik meg. Ebben az esetben a szolgáltatás teljesítésére vonatkozó
új vállalási határidőt a Megrendelővel közöljük, a csúszásért felelősséggel a
Szolgáltató nem tartozik.
A rendelés leadásával és ellenérték
kiegyenlítésével a Megrendelő elismeri a felelősségvállalásra vonatkozó
szabályokat.
Amennyiben erre nem kerül sor, mert a
felhasználó:
-
hibás ruhadarabot küldött be, amire vonatkozóan
tisztításért felelősséget nem kíván vállalni
-
nem a csomag szerinti tartalmú, darabszámú
ruhadarabot küldött be és a különbözet fizetését elutasítja,
úgy a beküldött ruhadarabokat a szolgáltató
változatlan formában, tisztítás nélkül küldi vissza a felhasználónak. Ez a
szerződéstől való elállásnak minősül, ld. 14. pont.
10. Tisztított termékek kiadása
A telephelyen tisztításra személyesen
átvett textiltermék csak a tételesen részletezett vállalási jegy vagy
szállítólevél ellenében kerül kiadásra, melyet kiadáskor a Szolgáltató bevon. A
tételesen részletezett nyugta, vállalási jegy, ill. szállítólevél felmutatója
jogosult a tisztított termék átvételére, az átvevő személyazonosságát
Szolgáltató nem vizsgálja.
A tételesen részletezett vállalási jegy
elvesztése esetén 7 munkanap múlva adjuk ki a ruhadarabot annak a személynek,
aki a ruhadarabról pontos leírással szolgál, hiteles okmánnyal tudja
személyazonosságát igazolni, mely adatok feljegyzésre kerülnek. Abban az
esetben, ha a Megrendelő elveszíti a tételesen részletezett vállalási jegyet,
és a bejelentés időpontjáig más személy már kiváltotta a ruhát, a cég nem
tartozik kártérítést fizetni.
Az online rendeléssel leadott textiltermék
kiszállítását a Szolgáltató végzi, kiadása a zsák(ok) futártól való átvételével
jön létre.
Amennyiben a felhasználó a rendelés
szerinti idősávban nem elérhető és a szállítás a megrendelő hibájából nem
valósul meg, úgy az ismételt kiszállítás díjköteles.
11. Minőségi és mennyiségi kifogásolás
A kitisztított textilterméket kiadásakor/átvételkor
a kiadás/átvétel helyszínén kell, hogy ellenőrizze a fogyasztói Megrendelő. Az
esetleges tisztítási reklamációt a Megrendelő a textiltermék kiadásakor kapott
jegyzékkel és az adott termékbe tűzött azonosító cédulával együtt
kezdeményezheti Szolgáltatónál, legfeljebb az átvételt követő 24 órán belül.
Mennyiségi kifogás esetén a Szolgáltató
fenntartja magának a jogot, hogy 21 napon belül meghatározza a hiányolt darab
helyét, mielőtt a Felhasználó panaszt nyújthat be.
A Szolgáltatót a tisztítás elvégzése
kapcsán kellékszavatossági kötelezettség terheli. Hibás teljesítése esetén a
Megrendelő szavatossági igényt érvényesíthet, kérheti a kitisztított
textiltermék ismételt tisztítását, amit indokolt esetben a Szolgáltató egyszer
díjmentesen elvégez (eredménytelenség esetén újabb műveletre nem kerül sor).
A Megrendelő a textilterméket
az átvételt követően a saját telephelyén kell, hogy ellenőrizze, értesítse
Szolgáltatót, és a minőségileg kifogásolt termékeket addig tárolja, ameddig a
reklamáció rendezésre kerül.
A fogyasztói Megrendelő panaszával -
együttműködési kötelezettsége értelmében - először a Szolgáltatóhoz fordul, a
kifüggesztett Vásárlók Könyvébe tett bejegyzéssel. A Megrendelői bejegyzéseket
a szolgáltató 30 napon belül kivizsgálja és megválaszolja. Szóbeli panasz
esetén a Szolgáltató azonnal kivizsgálja a panaszt (ha lehetséges azt azonnal
elhárítja a jogosan felmerült problémát) és jegyzőkönyvet vesz fel. Amennyiben
a reklamációt nem tudja azonnal kivizsgálni, erről és a válasz várható
időpontjáról tájékoztatja a panaszost. A Szolgáltató fenntartja magának a
jogot, hogy a reklamáció kivizsgálásához külső szakértőt vegyen igénybe. Az
esetleges reklamációk bejelentésére mód van még a info@dsfresh.hu e-mail címen,
illetve a +36 30 350 7178 telefonszámon.
A panasz elutasítása esetén a Szolgáltató
annak indokairól írásban értesíti a Megrendelőt, továbbá, hogy amennyiben
fenntartja panaszát abban az esetben jelzi, hogy melyik
hatóságnál/vitarendezési fórumnál indíthat eljárást. Az illetékes Békéltető
Testület határozatának joghatásai nem csak a kötelezést tartalmazó határozatra,
hanem a határozattal jóváhagyott egyezségre is érvényesek, amennyiben mindkét
fél alávetési nyilatkozatot tett. Vitatott minőségi kifogásolás esetén a
textiltermék szakvéleményezésére független szakértőt/szakintézetet kérünk fel.
12. Felelősségvállalás
A termékhez rögzített szalagcímke, vagy a
termékre nyomott felirat (nyersanyagösszetétel, kezelési útmutató) megléte és
olvashatósága törvényi feltétele a tisztítandó áruk forgalomba hozatalának.
Ennek hiányában csak a Megrendelő kockázatára és felelősségére vállaljuk a
tisztítást, a lehető legkíméletesebb módszerrel. Ennek rögzítése írásban, a
megrendelés leadásával történik.
Nem vállalunk felelősséget
-olyan károkért, amelyek a tisztítandó
termékek minőségétől függenek, és amelyek egy szakember által végzett átvétel
alapján nem ismertek (rejtett anyag- és kivitelezési hibák, így különösen, de
nem kizárólagosan a szövés és varratok nem kielégítő szilárdságáért),
-továbbá a textilanyag színével,
mintázatával összefüggő elváltozásokért, valamint
-a korábbi szakszerűtlen kezelésért.
A vállalkozás felelőssége nem terjed ki a
termék, fogyasztó általi rendeltetésellenes használatából, ill. az
elhasználtságból eredő károkra, amelyek a tisztítás megkezdését megelőzően
láthatóak vagy nem láthatóak voltak.
Nem vállalunk felelősséget a gombokért,
cipzárakért, egyéb záródási kellékekért, csatokért és nem textilanyagú
díszítőelemért, ill. a habszivacs betétekért, továbbá a ruházati termékben
(zsebekben) felejtett tárgyakért, értékekért.
Az erősen szennyezett ruházati termékek
tisztításáért esetleges pótdíjat számíthatunk fel, erről előzetesen
tájékoztatjuk a Megrendelőt.
Szolgáltató fenntartja magának a jogot
teljesítéséhez harmadik fél bevonására, a Felhasználó előzetes értesítése
nélkül. Az alvállalkozóiért Szolgáltató a Ptk-nek megfelelően úgy felel, mintha
a szolgáltatást maga végezte volna el.
13. Szolgáltató kártérítési felelőssége
Amennyiben független fél által
megállapításra került a Szolgáltató mulasztása, akkor a kár nagyságának
bizonyításához a Megrendelő részéről biztosított beszerzési árat és az életkort
kell figyelembe venni, a beszerzést/vásárlást igazoló bizonylattal. Ennek
hiányában - miután vállalkozás esetén 8 év a beszerzési bizonylat megőrzési
ideje, fogasztó esetén legalább 2 év - 8-, ill. 2 évnél idősebbnek kell
tekinteni a terméket.
A beszerzési/vásárlási bizonylat megléte
esetén kártérítés mértéke a termék árának:
- 70-80 %-a, ha az árut három hónapon belül
vásárolták,
- 50-60 %-a, ha az árut tizenkét hónapon
belül vásárolták,
- 30%-a, ha az árut tizenkét hónapnál
régebben vásárolták.
A kártérítés összege sohasem haladhatja meg
a termék értékét.
A kárérték kiszámítás alapja mindig a
textiltermék tisztításra beadáskori értéke, amelyet a beszerzési áron, illetve
életkoron kívül a termék aktuális állapota is befolyásol.
A Szolgáltató a kártérítés felső határaként
80.000 Forintot határoz meg.
Ezen felül a Szolgáltató kizárja
felelősségi köréből a 4., 9. 12. 15. és 16. pontban részletezett eseteket.
Szolgáltató továbbá nem tartozik
kártérítési felelősséggel bármilyen elmaradt haszon, elmaradt bevétel vagy
üzlet, elmaradt várt megtakarítás, közvetlen vagy közvetett kár esetén.
Szolgáltató nem felel rajta kívül álló
okok, pl. vis maior, kormányzati intézkedés, terrorizmus, tüntetés és
lezárások, szabotázs, stb. miatt meghiúsult szolgáltatásból eredő károkért.
14. Késedelmes kiváltás
A tisztításra beadott textiltermék
átvételének időpontjában a Szolgáltató és a Megrendelő kölcsönösen megegyeznek,
amely mindkettőjüket kötelezi. Amennyiben az egyeztetett és későbbi időpontban
a Megrendelő nem veszi át a teljesített textilterméket, úgy
-4 héten túl a Szolgáltató nem köteles
bármilyen megfizetett díj és költség visszatérítésére, de követelheti a
tárolással kapcsolatban felmerült költségeinek megtérítésére a Felhasználót,
-a szolgáltatás elkészültétől számított 6
hónapig köteles a Szolgáltató megőrizni a tisztításra átadott termékeket,
-a 6 hónapos várakozás után a Szolgáltató a
ki nem váltott tételeket karitatív intézményeknek adhatja.
15. Szerződéstől való elállás
Felhasználónak joga van a szerződéstől
elállni addig az időpillanatig, amíg a tisztítást a szolgáltató nem kezdte meg.
Ez lehetséges:
- a futár rendelés lemondásával: a választott
átadási dátumot megelőző nap 15.00 óráig emailen vagy telefonon a felhasználó a
futárt lemondhatja vagy átütemezheti
- a tisztításra átvett termékek
állapotfelvételének visszautasításával, amennyiben a szolgáltató hibát jelzett
- amennyiben a Szolgáltató jelzi, hogy a
tisztításra átvett termékek nem felelnek meg a kifizetett csomag szerinti
termékeknek minőségben vagy mennyiségben és a különbözet megfizetését a
felhasználó elutasítja.
Ezen esetekben a Szolgáltató a birtokában
lévő ruhadarabokat tisztítás nélkül, eredeti állapotukban küldi vissza a
megrendelő részére. A tisztítási szolgáltatás megfizetett árát a Szolgáltató a
felhasználó részére megtéríti. A Szolgáltató jogosult a felmerült költségeit a
megfizetett árból levonni. Ennek mértéke: szállításonként 4.000 Ft.
16. Nedvestisztítási eljárás
A tisztítás az érvényes hazai eljárások
alapján történik, az ún. nedves tisztítás technológiával, ld. 4. pont.
A nedvestisztítás környezetkímélő,
fenntartható megoldás szerves oldószer használat nélkül, azonban tapasztalatunk
szerint a gyártók nem, illetve nem mindig rendelkeznek megfelelő bevizsgálással
termékeik tisztíthatóságát illetően, az anyagot és kezelést nem vagy nem a
nemzetközi szabályoknak megfelelően helyezik el a kezelési címkén.
A 4. pontban részletezetteken felül egyedi
elbírálás vonatkozik az alábbi tételekre:
- Függönyök (bel- és kültéri), kültéri textilek:
függönyök esetén a függöny életkora, állapota, anyaga és egyéb funkciói
jelentősen befolyásolják a tisztíthatóságot. Ezért a Szolgáltató minden esetben
fenntartja magának a jogot a függönyök átvételét követően a szolgáltatás
elvégezhetőségéről és áráról a Felhasználót tájékoztatni és beleegyezését
kérni.
Szolgáltató nem vállal felelősséget:
o
kezelési utasítás nélküli függönyök
tisztításáért
o
olyan függönyökért, amelyek erős és / vagy
hosszú ideig voltak kitéve napsugárzásnak (UV sugárzás) és ezáltal anyagukban
gyengültek
o
varrás és behúzás gyengeségeiért
o
függöny rögzítését és díszítését szolgáló
elemekért, pl. függöny akasztók, karikák, ragasztott elemekért
o
több mint 4% méretváltozás esetén
o
több rétegű függöny esetén a rétegek eltérő
mértékű méretváltozásáért
o
sárgás-barnás foltokért, színelváltozásért,
amelyek keletkezhettek a napsugárzás hatására is
o
nem szakszerűen leszedett és beküldött
zsinórfüggönyökért (csomók)
o
3 méter magasságot meghaladó függönyök
szállításáért.
17. Adatkezelés
A Szolgáltató a személyes adatokat
kizárólag a szolgáltatás teljesítése, teljesíthetősége érdekében tartja
nyilván, kezeli. Adatkezelési szabályzat mindenkori elérhetősége: www.dsfresh.hu honlapon.
A DS Wash Mosoda Kft. fenntartja magának a
jogot, hogy az általa feldolgozott tételekről felvételt készítsen és azokat
minőségbiztosítási célból, illetve az anonimitás megőrzése mellett marketing és
kommunikációs anyagaiban felhasználja.